פרולוג'יק משווקת את פתרונות חברת Ivanti ,והינה המפיץ הרשמי בישראל לשיווק פתרונות SolarWinds .

החברה נסחרת בנאסד"ק תחת סימבול SWI. פלטפורמת Orion של Solarwinds מותקנת ב 425 חברות מתוך Fortune 500 לשליטה ובקרה בסביבה היברידית או בענן.


נציגים

Dana Shatz

Marketing, Prologic

Marketing

Prologic

Lihi Cohen

Profesional Services, Prologic

Profesional Services

Prologic

LIAT GALOR

., Prologic

.

Prologic

Tsofit Rudawski

Sales and CS, Prologic

Sales and CS

Prologic

Lior Levi

CEO, Prologic

CEO

Prologic

חברת פרולוג'יק הינה חברה מובילה בתחום תשתיות התוכנה בישראל המונה כיום מעל 450 מהנדסי תוכנה המתמחים בפיתוח בשפות וסביבות מחשוב מתקדמות במגזר האנטרפרייז ובמגזר ההייטק בארץ ובחו"ל. החברה נוסדה בשנת 2007 ומעסיקה יועצים מומחים בוגרי היחידה הטכנולוגית של צה"ל ובוגרי מדעי המחשב מאוניברסיטאות מוכרות בארץ. המרכיב המרכזי בהצלחותיה של פרולוג'יק וצמיחתה לאורך השנים היא חדשנות מתמדת המשולבת בניסיון רב, ביכולת ההקשבה, מתן השירות והבנת הלקוח.

המשימה שלנו

מתן מענה אינטגרטיבי ללקוחותינו, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, במוצרי Best-of-Breed ובהתאמה מלאה לצרכיו של הלקוח. אנו מייצגים פתרונות מובילים בכל עולמות התוכן של ה – IT והענן ומתחייבים לרתום את מיטב המוחות כדי לספק לך את הפתרון המתאים ביותר תוך השגת שביעות רצון מלאה של לקוחותינו.

החזון שלנו

פרולוג'יק אשר מאמינה בחדשנות וטכנולוגיית המידע מכוונת תמיד להנגשת הטכנולוגיה למימוש היעדים העיסקיים של לקוחותינו תוך הקפדה על אינטגרטי, יצירתיות, מקצועיות וגמישות עסקית ואיכות של הון אנושי ללא פשרות.

SolarWinds

לפרולוג'יק ניסיון רב בהטמעה, התקנה ואינטגרציית פתרונות SolarWinds אשר מספקת חבילת מוצרים מודולרית לניטור, שליטה ובקרה של כל משאבי המחשוב, החל מרכיבי התקשורת ועד לשירותי ענן. לפרטים נוספים , תאום מצגת וסיוע טכני ניתן לפנות ל SolarWinds@prologic.co.il

Ivanti 

פרולוג'יק נבחרה לייצג את פתרונות Ivanti (Patch Management)  אשר מאפשרת לנהל ציודי קצה (Windows, Linux, MacOS, iOS, Android), באופן עצמאי לחלוטין וללא כל תלות בקיום מוצר אחר בארגון. בין לקוחות החברה אשר המערכת מוטמעת אצלהם, אפשר למנות את: שופרסל, צים, שלמה ביטוח, משרד הבטחון, אלביט, ועוד. לפרטים נוספים , תאום מצגת וסיוע טכני ניתן לפנות ל Ivanti@prologic.co.il